vrijdag 11 januari 2008

Welkom op m'n blog

Laat ik m'n blog toch maar beginnen met een algemeen welkom en een korte 'motivatie' van m'n drijfveren om een blog te beginnen.Allereerst: waarom begin ik nu een blog over hardlopen en niet al veel eerder? Dat komt omdat ik me gisteren heb ingeschreven voor de marathon van Rotterdam. Omdat ik daarvoor toch al het nodige wil vastleggen (schema's ed) leek het me aardig dit dan ook maar gelijk zodanig te doen dat anderen het kunnen lezen. Bijkomend voordeel is dat m'n directe omgeving daarmee ook gelijk op de hoogte is en ze zich geen zorgen hoeven te maken over de vraag hoe en of ik me wel voldoende voorbereid op zoiets bizars als een marathon........Mocht je als lezer willen reageren op m'n berichten: ga je gang.

1 opmerking:

Anoniem zei

Hoi Arjan,

Ik ben meteen gaan kijken en ik ga je volgen (niet op de marathon maar op je blog) Meteen maar aan mijn favorieten toevoegen dus. Je leest gauw meer.

peterter