zaterdag 12 januari 2008

Week 2: ingeschreven voor Rotterdam

Ik mag dan wel gestart zijn met de voorbereiding, ingeschreven had ik me nog niet. Dat is dus deze week alsnog gebeurd. Inclusief een sms abo zodat Syl tenminste gedurende de wedstrijd weet of ik nog vooruit kom :-)
Ik moet wel bekennen dat met de inschrijving het allemaal nog een stukje echter geworden is. 'The road to Rotterdam' is officieel gestart (ahum).

Week twee staat in het teken van opbouw. Dinsdag is bij Just Run standaard de interval training. Ik wil komende tijd geen intensieve intervaltrainingen doen, maar die staan voor deze maand niet op het programma bij de A groep. Donderdag gekozen voor een loop in de middag omdat Syl 's avonds afspraken had. Langs de Hogevaart zo'n 13 km gelopen en elke trap en brug die langs kwam meerdere keren op en af geweest. Bovenbenen waren na afloop behoorlijk zwaar.

Geen opmerkingen: