woensdag 16 januari 2008

Week 3: Cursus, training geven en loopschoenen

Vandaag stond in het teken van training. Overdag een cursus 'train de trainer' gevolgd. Niet voor m'n skills als looptrainer :-) maar als docent / cursusontwikkelaar. En toevallig of niet: 's ochtends stond op de voicemail of ik de avond bij Just Run een training wilde overnemen. Het betrof een interval voor de D groep (beginners, 'herintreders', e.d.). Geen probleem natuurlijk. Met inlopen erbij in totaal zelf zo'n 4 km gelopen, maar of ik dat nou moet meetellen bij m'n weekscore.....

Voor de 2e cursusdag, moeten we morgen een voorwerp meenemen en daarbij in 1 minuut iets over jezelf en de relatie met het voorwerp vertellen. Ik denk dat ik m'n loopschoenen meeneem. De marathon is toch 'top of mind'. Ik twijfel overigens nog over de 'nieuwe' schoenen of de cross schoenen die in de schuur liggen en waar nog de modder van de TVA cross aanzit :-).

Geen opmerkingen: