dinsdag 15 januari 2008

Week 3: herfstachtige interval

Met een harde wind en regen, leek het vanavond wel herfst. Alsof dat niet genoeg was, bleek Ron speciaal voor ons uit het Noorden afgereisd te zijn met als doel de A-groep nog eens extra te geselen :-).
De extensieve interval bestond uit 3 series van 4oo, 800 en 1200 meter. Ik voelde de kilometers van het weekeind nog in m'n benen (of in m'n hoofd) maar dankzij Hans (2x), Wim, Ron en Hans lukte het toch om er een redelijk tempo in te houden. Natuurlijk werd er in de groep nog even nagepraat over Egmond en de drukte op het parcours, maar ook Rotterdam is onderwerp van gesprek: er gaan volgens mij veel Just Runners meedoen dit jaar.
Met Cynthia nog gehad over de cross van komende zondag. Maar met de keuze voor de marathon moet ik toch maar prioriteiten gaan stellen: komende tijd staat op zondag de lange duurloop centraal. Ik ga er natuurlijk wel samen met Mart naar toe om met hem in te lopen en hem bij de kidsloop in actie te zien, maar zelf sla ik over.

Kortom: het was vanavond weer een goede combi van pittig trainen en bijpraten met iedereen. De teller stond na afloop, inclusief inlopen, op ruim 12 km. Meer dan van te voren gepland.

Geen opmerkingen: