vrijdag 11 april 2008

Week 15: nog 2 dagen

Ik post steeds laat op de avond, dus het aftellen loopt een beetje spaak. Eigenlijk is nog het 1 1/2 dag.....
Vandaag naar Rotterdam geweest voor het startnummer (voor de meeschrijvers....: nr: 5997) en gelijk een beetje de sfeer geproefd. Enerzijds heb ik veel zin in zondag, anderzijds is (en blijft?) er twijfel. Als ik me had ingeschreven voor een 10 km of 1/2e marathon dan was ik niet gestart en had ik gedacht 'komt een andere keer wel weer'. Maar waarom dan wel op de hele marathon, m'n eerste nog wel? Klinkt nogal onlogisch :-)
Misschien is juist dat het wel. De magie van de marathon, m'n eerste, in Rotterdam. Daar wil ik niet op voorhand afscheid van nemen: ik wil het ondergaan. En dan blijkt vanzelf wel hoe lang de ervaring duurt en hoe het fysiek (en psychisch!) voelt.

1 opmerking:

Anoniem zei

Heel veel sterkte, succes, wijsheid en wees voorzichtig! Volgend jaar is er weer een marathon van Rotterdam.

Peterter