donderdag 3 april 2008

Week 14: nog 10 dagen....

Vanochtend fris opgestaan. 'Probleemgebied' is iets soepeler dus het fietsen lijkt een positief effect te hebben. Daarmee is de blessure overigens zeker nog niet over: ik merk het met name als ik sokken/schoenen wil aantrekken, op m'n rechterbeen balanceer en vervolgens m'n linkerbeen weer neerzet.
Gezien het positieve gevoel van het fietsen, vanavond weer op het stalen ros geklomen :-) Dit keer zo'n 75 minuten stevig (maar niet vol) doorgefietst, o.a. langs de Noorderplassen. Aldus kwamen ook de loopkriebels weer terug. Net toen ik dacht dat ik dat gevoel moet meenemen richting de marathon, sprong er een ree uit de bosjes en draafde lichtvoetig voor me weg. Als ik in Rotterdam de man met de hamer tegenkom, moet ik dat beeld van de ree maar visualiseren en zelf lichtvoetig doorgaan..... :-)

Geen opmerkingen: