zaterdag 12 april 2008

Week 15: nog 1 dag

Dit is m'n laatste post voor 'de grote dag'. Vanacht goed geslapen en vandaag staat in het teken van rustig aandoen, voldoende drinken en koolhydraten eten. Niet dat ik nu alleen maar koolhydraten naar binnen werk, maar procentueel gezien is de afgelopen dagen met name de verhouding koolhydraten - vetten nog meer verschoven in de richting van koolhydraten.
Morgenochtend ziet het schema er globaal als volgt uit:
* vertrek uit Almere rond 7.45 - 08.00 uur
* aankomst Schiedam, station rond 8.50 - 9.00 uur
* trein richting Rotterdam: 9.00 - 9.15 uur
* aankomst Rotterdam CS: 9.15 - 9.30 uur
* richting centrum: splitsen (Syl, kids: richting start, ik richting omkleedruimtes Albeda College)
* richting startvak: 10.00 uur (mede afhankelijk van weerssituatie)
* start: 11.00 uur
Syl, Mart en Lin zullen ergens tussen het Maritiem Museum en de Erasmusbrug gaan staan en het is de bedoeling dat Frank daar ook naar toe gaat. De marathon route komt in deze omgeving drie keer langs: na de start, na zo'n 26 km en na zo'n 41 km.

Ongeacht het resultaat van morgen, zal ik in ieder geval nog minimaal 1 post doen over de 'belevenissen' voor/tijdens/na de marathon. Of dat een happy ending heeft of niet...... dat zien we wel :-) Verder moet ik nog even nadenken hoe /of /in welke vorm ik deze blog wil continueren.
Maar dat is allemaal van latere zorg. Voor nu: iedereen die de afgelopen weken heeft meegeleefd en in gesprekken, telefoontjes, mail, via reacties op deze blog of hoe dan ook me steun heeft gegeven: bedankt! Het was onderdeel van een enerverende reis die, ongeacht het resultaat van morgen, al meer dan de moeite waard is geweest.

Geen opmerkingen: