dinsdag 29 april 2008

Kort bijpraten...

Ok, ik weet het: lange tijd (te rustig) hier.... en omdat ik vanaf vanavond 8 dagen richting Cran Canaria ga (ja,ja) even een berichtje voor de bezorgde achterblijvers :-)

Er zit weer vooruitgang in. Ik ben inmiddels 3 x onder handen genomen door de fysio... en vorige week woensdag stond weer de eerste te geven training op het programma. Dat viel me toen overigens nog wel tegen: ik had een parcoursje op 10 minuten afstand in gedachten maar het er naar toe lopen met de groep veroorzaakte toch een lichte pijn in het rechterbovenbeen.
Twee dagen daarna zelf gaan lopen en toen was de pijn er niet. Wel een lichte stijfheid na afloop maar dat mag van de fysio... als ik het lopen maar rustig aan doe en niet te lang (20 minuten). Zelfde recept afgelopen zondag, dit keer samen met Mart. Lekker door de groene bossen ondertussen kletsend over van alles en nog wat.
Bij de oefeningen die de fysio me heeft gegeven voel ik dat de kracht ook weer langzamerhand terugkomt. Dus..... positief!!! Het is nog (lang) niet over: stijfheid en minder kracht in de spieren, maar de opwaardse lijn is weer te pakken.

4 opmerkingen:

Anoniem zei

De zon zal je goed doen. Geniet ervan!

Anoniem zei

reactie was van peterter

Anoniem zei

Het blijft wel erg stil. Hoe gaat het met onze loper? Loopt het allemaal op rolletjes;0)? Loopt het af;0)? Of gaat het de goede kant op?
Ben je al weer in training voor volgend jaar of voor een andere marathon?
Groeten,

Peterter

Anoniem zei

't is stil aan de overkant, 't is stil...
Waar blijft het vervolg? Je loopt toch nog wel?