dinsdag 15 april 2008

The day(s) after......

Het lichaam is nog stram. Als ik even loop/beweeg gaat het wel, maar na enige tijd van inactiviteit kom ik bijna niet overeind. Verder is het bioritme nog wat van slag. Ongetwijfeld door een combinatie van afvalstoffen plus een behoefte/noodzaak om extra energie tot me te nemen. Vanacht was ik om 4 uur klaar wakker en had honger, ben er maar uitgegaan. Vanmiddag weer wat bijgeslapen. Morgen moet ik echter de hele dag cursus geven (in 1 dag aan de slag met Wiki's), dus dan moet ik wel fit zijn :-)
Op het moment dat de stijfheid wegtrekt blijft overigens wel het blessuregevoel in m'n rechterbovenbeen terugkomen. Ik ben dan ook van plan om naar een sportfysiotherapeut te gaan om te zien wat exact de oorzaak is en hoe het het best behandeld kan worden.

Tegenover al deze lichamelijke ongemakken staat echter een nog steeds trots gevoel en een grote stroom van schouderklopjes en complimentjes en dat voelt als een warme deken :-)

1 opmerking:

Anoniem zei

en, en, en???
Hoe staan we ervoor? Het blijft eng stil op de weblog. Is er nog (lopers)leven na de marathon.

peterter