woensdag 2 april 2008

Week 14: nog 11 dagen....

Opnieuw opgestaan met lichte stijfheid rond heup/bil/bovenbeen. Strekken en 'ijsen' hoort inmiddels bij het ritueel. Bij wandelen voel ik nog steeds licht verschil tussen beide benen. Wel het gevoel dat er minder 'uistraling' is naar bijv. rug.
Vanavond samen met Mart zo'n driekwartier gefietst: vooral om de hartslag omhog te krijgen, daarnaast ook de bovenbenen een beetje belast bij de tempo''s omhoog de brug op :-) Was niet alleen gezellig maar ook fysiek en geestelijk gezien goed om te doen. Zolang ik niet hardloop ,wil ik toch om de dag wel even op de fiets stappen voor max. een uur.

Twijfel t.a.v. de marathon is er niet: ik ga er vanuit dat 11 dagen rustig aan doen voldoende moet zijn voor herstel. Mogelijk dat ik dan niet optimaal geprepareerd aan de start sta en dat een 'gedroomde' eindtijd van 3.55 of daaronder niet haalbaar is maar uitlopen (hoofddoel) en een tijd onder de 4 uur (2e doel) zijn richtpunt.

Geen opmerkingen: