zondag 10 januari 2010

Rondje Weerwater in plaats van Egmond

Gistermiddag was de kogel door de kerk: Egmond is afgelast. Al m'n 'als dan' scenario's kunnen overboord.
Als m'n voeten nat en koud worden en blijven en ik ben nog niet halverwege dan...
Als ik tegen een sneeuwstorm in moet lopen en het zicht is slecht dan...
Als ik na een paar kilometer denk 'doorlopen heeft geen zin' dan....

Niks van dat alles. Geen avontuur en dus geen sterke verhalen. Het werd thuis voor de buis schaatsen kijken :-)

Dat Egmond niet door ging betekende echter niet dat ik zondag niet gelopen heb. Het sneeuwde 's ochtends waardoor er een prachtig vers sneeuwlaagje lag waar prima op te lopen was. Het winterlandschap maakte het extra fraai waardoor het een lekker duurloopje om het Weerwater heen werd en ik na een klein uurtje weer thuis was.
Om na een snelle douche weer met het gezin naar buiten te gaan omdat de kids wilde schaatsen op 1 van de weinige redelijke stukken ijs in de gracht vlak bij ons huis.

De trainingen van Just Run zijn ondertussen nog steeds afgelast vanwege het slechte weer. Daar ben ik het helemaal mee eens want een avondtraining met een grote groep lopers is iets totaal anders dan zelf overdag een uurtje lopen.

Wel wordt er woensdag een zaaltraining georganiseerd door Marjan en Roel. Een goed initiatief!

Geen opmerkingen: