donderdag 21 oktober 2010

Weer opstarten met rondjes van 5 km

Deze week staat in het teken van herstel. Na de overbelasting blessure ben ik dinsdag alsnog naar de fysio geweest. Vroeger een behoorlijke drempel maar het afgelopen jaar heb ik ervaren dat zelfs 1 bezoekje met behandeling en wat oefeningen een wereld van verschil kan maken t.o.v. het 'lijdzaam' wachten tot het lichaam vanzelf herstelt.

De rechter achillespees is inmiddels weer voldoende in orde om hard te lopen maar ik doe het nog wel rustig aan. Na het korte bosparcoursje afgelopen zondag, heb ik de afgelopen 3 avonden bewust m'n standaard rondje van 5 km gelopen. Per dag voelde dat beter. Dus op naar het weekeinde met op zaterdag een training die ik zelf geef en op zondag een duurloop met Helen en Rudolf.

Geen opmerkingen: