zaterdag 13 maart 2010

Klaar voor de City Pier City maar het hoogtepunt van de week is al geweest

Deze week rustig aan gedaan. Woensdag een intervaltraining gegeven aan de A groep van Hardloop Training Almere en donderdag mocht ik hulpje spelen van Paul bij zijn training :-)
Er zit nog een kleine stijfheid in m'n rechter achillespees maar daar verwacht ik weinig problemen mee morgen tijdens de 1/2 marathon van de CPC loop. Ik heb veel zin in de loop maar moet tegelijkertijd bekennen dat het hoogtepunt van de week al weer achter me ligt. In m'n blog schrijf ik wel eens over m'n zoon Mart, maar ik heb ook een dochter: Lin. Gisteren trad ze op tijdens een muziekuitvoering op haar basisschool en had daarvoor 'The Rose' van Bette Midler ingestudeerd (zowel zang als piano!). Hoewel dit een hardloopblog is, kan ik het niet nalaten als trotse pa het filmpje hier te publiceren.

Geen opmerkingen: