zondag 25 oktober 2009

Weer aan de slag met m'n blog!

Het is erg lang stil geweest op m'n blog. Dat komt natuurlijk mede omdat ik het gebruikte om te vertellen hoe m'n voorbereiding voor de marathon van Rotterdam van 2008 er uit zag.

Het is echter de hoogste tijd om er weer mee te starten. Nee, niet met een marathon voorbereiding, maar met het regelmatig schrijven van een blogpost. Ik heb daarbij een aantal onderwerpen voor ogen:

* boeken: het aantal loopboeken in m'n boekenkast groeit gestaag, ik ben van plan om van de boeken die ik gelezen heb een korte recentie en/of beschrijving te geven.

* trainingen bij Just Run: korte verslagen van gegeven of gevolgde trainingen

* voorbereiding en lopen van 'wedstrijden': verwacht hier geen beschrijvingen van topprestaties. In mijn loopwoordenboek is een term als 'plezier' veel belangrijker dan 'PR', laat staan 'winnen'.

* praktijkbegeleiding: ik begeleid Paul, ook lid van Just Run, voor de cursus trainer loopgroepen (tegenwoordig is de veelzeggende naam 'cursus niveau 3').

* mijn ervaringen met mijn nieuwste loopschoen: de Nike Free 5.0 V4. Deze schoen moet het blootvoetslopen op een verantwoorde manier benaderen. Ik ben van plan m'n ervaringen te beschrijven. Geen verkooppraatjes maar een persoonlijk verhaal. Hoe ik de schoen ga gebruiken (ter verrijking van m'n training of echt met als doel om er bijv. een 10 k mee te lopen) dat weet ik nog niet, laat staan of ik me ooit waag aan het 'barefoot running'.

Tot zover. Als je vragen / opmerkingen hebt, laat iets van je horen in de commentaar box.

1 opmerking:

Anoniem zei

Hey Arjan,
Leuk dat je weer achter je computer bent gekropen om ervaringen, belevingen te delen....ik zal je volgen en met veel plezier alles lezen!
Heel veel succes!!

groetjes, Marjan